21 Ekim 2008 Salı

someone is fallin' away!

Sonunda ne bulucağını bilmediğin bir yolda daha ne kadar yelkenlerin acık kalabilirsin?
Baş gösteren düşüşlerin ensendeki sıcaklığıyla ne kadar rahat uyuyabilirsin?
Bilmem kaçıncı kahveni içerken gerçeğin ne kadar durağan ve sığ olduğunu hissedebilirsin?
Her bir yudum sonrası düşünicek başka birşey yokmuş gibi kendindi sadece kendini düşünürsün.
Belki vurdum duymaz tavrının arkasında iğneleyici bi -ben böyle gördüm abi- ifadesi gizlidir. Ah ne doğru söylemişler ah ne doğru adamlarmış ki gördüğümü bizzat kendi icimde yaşamız harmanlamışım..
Ben böyle miydim ki?.
Saplantılarına saplanan bir adam..
Kaçmaktan bile korkan bir adam..
Kendi perspektifini bile göremeyen bir adam!.
Belkide kimsenin görmediği bilmediği bir yerde kendi zayıflıklarıyla ve kendi yarattığı masalsı kahramanlarla mutlu bi adam.
Söylemesi güç olsada , ondan kaçmak o kadar kolay ki. Sadece fırlat! ve düştüğü yerde uzan , uzan ve mutlak güçü hisset. Aidiyeti hisset fırlattığın benliğinin düşürken çektiği acının karşılığında!

Hiç yorum yok: