31 Ocak 2011 Pazartesi

bodozlama vs. hız


It's beginnin' , slowly but it workz.
*Bugün sinirlenmek elde değil , bireylerin hızına anlam verememek aslında ateşi yakan metefor.
Bu durumda söz konusu olan kişisel mutlulukları peşinde koşan minimalist kafaların , aslında içinde çok ağır sağnak yağmur durumunda şimşeklerin çaktığı kesin.
Bizim bildiğimizin dışında kontrol edilebilme yetisi gayet işlevsiz , bir o tarafa bir bu tarafa savrulup gitmek pek normal karşılanır havası esiyor alelade.
Bu esinti ile belki ufak bi titreme giriyor bünyeye
sonrası gene hiçlik gene satır başı.
bu döngünün altında ezilen ve ruhunu şeytana kiralayan sırf sonuç bölümüne gelebilmek adına.
ya sonra demekten bıkmış , vaziyetin ağırlığı altında ezilmiş bireylerin satın aldığı mutluluk.
çalışmaz.
zaten bizim meselemiz değil.
*şimdi bu hız olayı
*banane.
*ben zaten yeterince hızlıyım.
*ama bu mantalite bir noktada tıkanıp kalıyor.
hız aslında getirdiği huzur başka bir kenardan çekip almayı çok iyi biliyor.
*çünki o sandığımızdan daha hızlı
*ve geçerli.
*o işini biliyor
*ama kafaların yükselip arşa değmesi ile doğru orantılı olarak akıllı.
ben hızlıyım arkadaş.
*benim derdim kendimle.
*dibinde 3 parmak kalmış ice tea kadar sıcak ve sevgi doluyum.
*hoba.
*başa döndük dimi abi?
**bitti lan sanırım*
*ben bi bok anlamadım
sen anladın mı?

Hiç yorum yok: