6 Aralık 2007 Perşembe

Ben Vurgunum Bir Genç Ablaya


Velhasil cok durulduk. Durdura dura gökusagı olduk. Korkuyorum Bulent Ersoyu gölgemde görmekten. Buda bi serzenişten ziyade arzu aslında. Gelsin ablam. Gelsin ki kur yapalım. Ben varim ablacım cariyem ederim seni. Geyik sırtında gelin ederim seni. Bu abla beni görmeli gelip yamacıma cay icmeli. Ben bir gökkusagıyım -Gey Eyledin Beni- Parkında... Ablam cidden seni ayri bi seviyorum. Cok katıksız seviyorum. Katıla katıla gülüşüne kurban olurum. Fünün eylerim bir ekmek parası. Diger ucuna gidicem be abla su gokkusagının. Gani gani altın...
Ejderhamla gelicem seni istemeye. Eskide kaldı deme , başımı yeme ablam. Hadim ederim seni. (aslını unuturum yaparım bunu) Bulentim 4 kişiyiz... Okuyoruz da... Ah ablam bi bilsen karşıki dağlar bizim. Sen cok pragmatistsin ablam. Duymadım ama dokundum. Sana cok yakınım ben be abla. Artık südyen takma tiksiniyorum senden!.. Yanarım dönerim bir sana azadeyim. Bulent Hanıma saygılarımı iletiyorum burdan bir kucak baloncuk... Yerim senin ufacıgını Bülent!..

Hiç yorum yok: