5 Aralık 2007 Çarşamba

Densizliğin Klasından Gelir

SELPAKLI Bİ GİRİŞ
İç çekip girmeyi secenlerdenim. Basit nedenlerim var. Yapamiyorum sizin gibi alevli bi sekilde giremiyorum olaya. Tarz degil kılas deil baska bişey bu. Durağanlıkla ilgili... Sayıyorum oldugum yerde. Net ki bu bole deiştircek bi rektor yok ortada. Dışardan talep geldi artık "Deiştir ulan kendini densiz". Netekim taleplerle aram iyi deil. Olsa burda ne işim var. Kendimdem talep beklerim. Talebimle cok içli dışlıyım ben. Hissediyorum densizisi. Beni ben yapan icimdeki talep diyorum. Burdanda sesleniyorum ustume gelmeyin.

Paragrafa giriş cumlelerini özenle secenlerden deilim. Vurgun yeri degil... Ansızın, ilk kelimeyle sevişmeyi seven adamlar bunlar. Oysaki bi tohum var yeşertmen gereken. Burdasın ve sevişmek icin daha zamanın var.
SELPAK ile KAKARİ MACERALARI
Sana hayranım, o kadar ki seni kışkırmak istiyorum. Seni aldatıyorum , bunu umarsızca yapıyorum. Sen benden hiçbir çıkar beklemedin ki. Oysaki sana saplanışım farklı bir dokunuş kattı bana. Ustumde senden krişe olmasın bir tırnak izi bıraktın. Özenle seçmediğin açık. İşte bu yüzden beni özel kıldını sanıyorum. Sen hep krişeden kacardın , senin tek gunahın buydu.

Beni etkilemiştin ama tepkimemi görmeden kaçtın. Sarıydı senin diğer adın. Sonbaharı hiç yaşamadın sen. Kabul etmedin senden daha silik ve isli varlıkarı. Sonbahar yaşıyordu , en az senin sarı saçların kadar.
GERÇEKTEN KAÇIŞ VE TÜREVLERİ
Vurguma sümümü bırakım. Hoppili hoppili koşarım ben gelemem imlanın cercevesiz camlarına. Bakarım at gözlukleriyle ben dünyaya. Sabitim arkadaşım ha bak evdeyim gel gor beni valla hi börekler açarım sana. Bi sigara böreği yapıyorum ki akıllara ziyan. Gelmesin ama bu eve ziyankar adam. Çekemem. Dayanamam burnuna gaga atarım burnumla. Anlamazsın sevişir burnumuz fütursuzca. Yaparım bilirsin , yapamassan gaipten kopar gelir o sarılar akar orana burana. Akar ulan.

Televizyonda "İhanet Avcıları" var. Olmasada olur ole bişe. Nası bi bileşke ustune kurulmustur yahu tuylerim hopladı. Reality Tv de vardı bunun aslı. Enfesti o. Kufurlere sansur vermezledi. Haz patlaması yaşardım ansızın her "F*ck" ile kurulan kalıpsal şeylere. Şey diyorum kanım ısınmıyor benim bu çetrefilli kelimeye. Her yere her şekilde geliyor muzur. Ole kufur mu olur? Havası yok abi yok. Kodum mu oturtma gucu yok. Ole havada kalıyo hep. Nese aldatma silsilesine geliyorum. Surekli 3 kişi hep aynı moduler. Hadi bil bakim kim kime dum dume. Geyler bile aldatıo bu dönemde bir birlerini. Etraflıca bi filmde gormustum ki nutkum tutuldu. Abi aldatmadır , geylerdir. Yok fena sıkıldım. Noktayı koyuyorum. Hoooop Kestik.

Biterken "Tosca- Suziki" calmaktaidi.

Hiç yorum yok: