13 Mart 2008 Perşembe

Hayvani Pozitif Dokunuş ve Dokun Bana

Günümüzde basit seylerden heyecan verici seyler cıkarmak mümkün. Ole ki ihtiyaç duyulan hazzı almak icin aheste ve unique seylere ihtiyaç yok. Netekim alıyorsun basit birseyi kendini katıyorsun sonra noluyor fena bişey oluyor , acayip bişe oluyor , bunlarda şarkı sözlerini hatırlatıyor. Nese sonuc olarak o bildin sen bizzat kendin oluyor. Bi dokunuş yetiyor , alıp başını gidiyor lakin istemek, hissetmek lazım. Mesela Kurbağa Prens. Adam basit bi icon bildin kurbağa , öle zıp zıp yeşil cirkin bişe, peki bi Prenses olsa bunu bi kere şakkadanak öpse bu nolur? Gider sifatı kalır aslı hesabı olur prens! Basitten soyuta geçiyor ve bunu sadece bi öpücük beceriyor. Bu örnekten yola cıkarak hayatın kaymağını kendimiz oluşturup kendimiz yemeliyiz , ki bölesi güçlere sahip olan bizler neden hala bunu verimli şekilde kullanamıyoruz? Kanaatimce insanlar bencil , insanlar göt , insanlar ipne. Hala bi umutları var kendilerini basit bir dokunuşla değiştirebiliceklerine. İllallah be kendini nası öpiceksin muhterem! Kısır döngünün ilk basamağında fire veren bu mevzu insanlık tarihinin en kolpa ve en gross sorunudur görüldüğü üzre. Sözüm ona gelsin çözsün , gelsin paylaşalım , gelsin öpiyim!. Velev ki hatta memelev ki bu sorun liberal bir sorun teşkil etti , kaç yazar bunun üstüne bide cıkarmadan kaç atar abimiz , reisimiz? İşte bu ideoloji de kısır döngünün 2. basamağını oluşturduğundan bu ülkünün gerçekleşmesinin daha da zorlaştını gösterir bizlere. Bu minimal doğrultusanda yani basitlik+dokunuş=gerçek tadında sizlere bir kaç örnek vermek istemekteyim. Örnekle ;

Pushing Daises abi , Chuck var orda , adam dokundunu diriltiyo , istersede öldürüyo tabi 2. husus bizimle alakalı değil. Sonuç olarak adam hayat katıyor , yaşatıyor , sevindiriyor!

Mortal Combat vardı eskilerden orda Sonya(f) ile Subzero(m) var idi. Filmin sonlarına doru bunlar düşmanlarla dövüşüyor sonra düşmanlar bunları bi güsel pataklıyor , yere düşüyolar bunlar yan yana nese sonra Sonya öpuyor Subzeroyu ve BoooM!! Bütün düşmanları öldürüyolar o güçle. Buyur!

Pokemondan hepimiz aşikarız , Ash ile Pikacu!Olay da şöle; Pikacuyu Kaya Pokemonun karşısına salan geri zekalı Ash , Pikacunun ebezini belletiyor karşıdakine sonra Haliyle Pikacu bi harap düşüyor yere Ash koşuyor bi kere kafasını ökşuyor "Hadi aslanım , yürü be , parçalarsın o kim ki ulan" lafları ile bunu destekliyor. Sonra Pikacu hoooop kalkıyor flm sonrası zaten malum pokemonu öldürdüğü yetmiyor bide anasıyla ilişkiye giriyor. Töbe de!!

Binimum Kelebek öpücüklere buna daildir. Adam çileden çıkıyor , bu hususta düz duvara tırmanacak konuma geliyor. Böle bi enerji yok!

Bölesi şeyleri aslında Türk filmlerinde cok fazla görmüş vaziyetteyiz. Hiç unutulur mu yakışıklı bir gençin arabayla kör bir kadına carptıktan sonra kızın gözlerinin açılması ve sonra o gençle evlenmesi , neyse kısa kesiyorum temizlik vakti. Küçük dokunuşlar arkadaşlar , unutmayın küçük ama etkili dokunuşlar. Hissedin ve bu yazıyı okuduktan sonra sevgilinizi bi kere öpün!
İşte sihir budur!

"Dokun bana , dokun bana dokunmassan bana depresyon patlar bana
Dokun bana , dokun bana dokunursan şayet bana akarım karışırım kanına
Dokun bana , dokun bana hakkıyla dokunursan bana kul köle olurum yoluna
Dokun bana , eh artık dokunsana bana sana yazdım su şarkımı artık beni anla" şarkısıylada size veda etmek boynumun borçudur gönul dostları. Alayınızı çok sevmekteyim!

Hiç yorum yok: