31 Mart 2008 Pazartesi

Saygıdır Her Kelamın Başı

Ne alemi vardı bu kadar boyun egmenin. Lakin olucaksa olur , kacmanın lüzümü yok.Hani derler ya kaya gibi duruyorum ulan hah işte aynı bu tarz bi tutum icersindeyim an itibariyle. Fiziksel seleksiyon sonucu ufalanmış bi harap düşmüş olabiliriz ama hala ayaktayız . . fıs fos fıs fıs!

Kafam sikildi , kafamla ilişkiye girildi , kafamla kulağım kaynaştı , kafamı oraya buraya soktular... Heyt yeter ulen! Clap your hands and listen to me! check check it out , fıcı fıcı , efes fıcı keyfi. nese

Meşreblerim ,sorarım size insan evladı neden ipnesel oluşumlar icerisinde , neden barış ve tahakkuk yok? Bütün bunları gectim , insan olmanın en büyük lutuflarından saygı yok. Hayda diceksin , hoop bilader diceksin , de anam de bacım ,durmak yok yola devam diyip proveke edicem milleti. Saygı aşılıcam ulan , öğreticem , vız vız vız eğreti gelin!. İşe saygı çeşitlerini öğretererek giriyorum , ahtım olsun kapıcaksınız meseleyi.. Efenim başlıca saygı cesitleri söyledir ;

Emeğe Saygı:
Tonight , tonight! Oh baby dorvandi ! Amcoglu Vivaldi! Simdi bu Vivaldi 4 mevsimi yorumlamış mı kemanıyla sazıyla darbukasıyla? Yapmış , yapıştırmış. Bu adam aslında bize saygıyı öğretmiş , siz bilmessiniz ben bilirim. Saygım var Vivaldiye , Bacha , Aşık Veysele , İnsanlara! Lakin Emeğe Saygıda kusur etmem.

Anaya Bacıya Saygı:
Anne herşeydir , bacı anne yarısıdır. Bunların toplamı bir bucuk anne ceker. Bu tahlilde ;
"x" : herşey ise
Sen kendin : x
Ana + Bacı: 1 bucuk x
Yani Ana+Bacı>Sen kendin
Sonuç olarak ; ana bacı hertürlü üstündür , üstün olan seyde saygıyı hakeder. Ellerim patlayıncaya kadar alkışlarım.

Ülküye Ülküdaşa Saygı:
Gerek vatan , gerekse orta asya orjini olsun bunlar bizim alnımızın yazısıdır. Dünya varsın küreselleşsin , hatta küreleşe küreleşe gey olsun bü ülkü sönmez bitmez. Ülküye ve ülküyü namusu sayanlara saygım sonsuzdur!
Kımıza da ayrı bi saygım vardır.

Kul Hakkı Yemeye , Ah Canım Benim Diyip Arkadan Vurmayana Saygı:
Kalifiye gereğidir ki böle adamlara saygı duyulmalı. Güvenin verdiği bir hezeyanlada bu saygı artmalı pekiştirilmeli. Simdi ben böle bi insanım deyip olayı carptırmak istemiyorum. Sana bana saygı , herkese saygı!

Diğer Saygı Türleri:
*2 Bira icip sızmayana
*Geri vitesi olmayana
*Nuh diyip gemisi nerde demeyene
*Eşreflerle muhabbeti kaynatmayana
*Küçük sözu dinleyip , suyu ilk büyüklere verene
*Her akşam karısının ayaklarını yıkayan karılara
*Pokeri para hesabı değilde kibrit çöpü hesabı oynayana
*Müzik arsivini gözünü kırpmadan paylaşana
*Karıya kıza laf attıktan sonra kaçmayana
*Dayılara , Amcalara , Teyzeler ,Halalara ,Dedelere ,Ninelere
*Ona buna , ihtiyacı olana
*İnsana ulan insana!!

ehem , ühüm.
iddia ediyorum bana saygı duyan 1 milyonuncu kişiyi facebookta bulucam.
kem küm.
herşeyden öte bizler ayan beyan insanlarız. Bunun gereğidir ki saygı duymalı , duydurtmalı.
Saygı saygı! Her işin başı saygı!

Sizleri saygıyla selamlıyorum

Hiç yorum yok: