23 Mayıs 2013 Perşembe

Duygudan Yoksun Deveyim.

Duygusuz yazılarıma devam ediyorum. Tabi son zamanlarda kpss çalışmalarından şişen beynimin gazını almak gibi bir görev görüyor boş mevzular. Şimdi bir iki sallıyacağım ki arsız ruhum rahatlıyacak.

Etrafımda olup bitenler çok keyifli ; bu aralar ilişki olaylarına sallama evresi içerisindeyim. Keza bekarlık benim işim değil. Fakat mecburi bekarlık diye bir husus varsa şu an onu yaşıyorum. Garip , metodik ve sistematik bir ilişki dışı kalma motivasyonu içerisindeyim. Doğru zamanda , doğru hamleler yaparak ilerlemek ve akabinde çocuğu koyma fikri kafamı sarmış sarmalamış durumda.

Garip hususlardan biri ; ehliyet alırken yaptırdığım kan grubu testimde yıllar yılı A pozitif bildiğim kan grubumun 0 pozitif çıkması gibi yükselen burcumun terazi değil boğa olduğu öğrendim.Aydınlanma sonrası bireysel olarak kendimi irdelediğimde edindiğim sonuçlar ;

*Para olayındaki hassas boğa burcu mevzusunun yani parasız oldukca mutsuz olma durumunu çözmüş bulundum. Elbet ki yıllar yılı paraya köpek muamelesi yapan ben , aslında yanlış düşünmüş ve uygulamada sıçmışım. Paraya değer veriyor ve parasız mutsuz oluyormuşum , yeni farkettim. (hakikaten öyle mınakoyim)

*Kafamın içinde dönüp dolanan sıkıntıları analatik düşünceler ile yıkamayıp daha da bokunu çıkaran bir yapım vardı ki boğadan geliyormuş. Gelmez olaymış.

*Fiziksel infoyu bile yedim yuttum ve yakalandım. "Sizin görünüşünüzde kalın ve kısa bir boyun dikkati çeker. omuzlarınız geniş ve bedeniniz enli ve tıknazdır. saçlarınız genellikle kestane renginde ve koyudur. teniniz buğday renkli ve koyucadır. boğa burcunun yükselmesi kadınlara çekicilik ve güzellik verirken erkekleri de yakışıklı yapar."

---

Burç olaylarına daldığım zaman çıkamıyorum lakin hayattaki yeni arayışım kesinlikle -İkizler- kadınını aramak olucak. Yeter ulan burç uyumu yerlerde sürünen kadınlarla birlikte olma durumu. O kadar ki uyumun yerlerde olan kadınlarla olan garip pozitif uyumum acaba burç uyumum yüksek kadınlarla nasıl oluyor hakikaten merak ediyorum. Buradan kova erkeğine pozitif gelicek bütün kadınlara sesleniyorum , gelin sevelim. Peh.

***

Sıkıntıdan olucak ki müzik olayında farklı perdelere daldım. Weartbeat enerjimin bi kısmını emiyor lakin müziksel enerjim tavan yaptığından ötürü extra bi paylaşım içerisine girmeye çabalıyorum. Kova burcu olarak paylaşmaya bombastik bir bağımlılığım olduğu için düzen değiştirmek için oynuyorum. Kısacası , Modern Saman  üzerinden azmalı mazmalı , kafalı kafasız saldırıyorum.

*-*

Ayrıca -Boss- denen diziye takıldım şuursuzca. Politik olayların adamı olmaya annem tarafından laik görünüp içten içe manipule olduğum için baş koyduğum Boss yolu , ağır yol. Hayatımda izlediğim en zekice , en ters köşe , en şakalı dizi. Ayrıca yönetmenler ciddi derecede deveden öküz doğurtmuşlar. Gus Van Sant'ın prodüktor koltuğunda oturup ilk sezon ilk bölümü çekerek destansı bi yolculuğa sürüklediği bir mesele. İlk sezon ilk bölümdeki sevişme sahnesi , akılları baştan alır. Chicago Belediyesinde dönen ipnelikleri tespih gibi dizmişler , izleyin. Highly Recommended.

http://www.imdb.com/title/tt1833285/?ref_=sr_2 : Boss.

**-**

Çok erotik zamanlar geçiriyor İzmir.
Beeeh.

Hiç yorum yok: