13 Mayıs 2013 Pazartesi

Günlük : Askerliğe Başvuru ve Mevzular.

Askerlik husus ile açıklama : Ağustosta askerim biçim biçim.

Bugün ilginç bi hadise yaşadım. Şöyle ki ; normal şartlarda tecil bozdurup askere gitmem için deadline 30 Haziran olarak biliniyor idi. Senelerdir böyledir , hatta 1 ay öncesine kadar öyleydi. Lakin televizyon ve binimum hayatsal aktivitelerden uzak kalmam farzı misal deadline tarihi ve askerliğin içeriği hususundaki değişiklikleri farkedememi sağladı. Durum böyleyken rahattım çünkü işim oldukca basitti. Nufüs cüzdanını vericektim ve beni ağustosta askere alın diyecek idim.
Yakın süre içerisinde İzmire transfer olmam gerekicek ve ehliyet kursuma gidip 29 hazirandaki sınava katılacağım. O süreye kadar İzmirde kalıcağım düşünülürse askerliğe başvuru için acele etmem gerekliydi ve bugün kalktım Düzce Askerlik Dairesine dayandım. İçerisi oldukca kalabalık ve keşmekeş bir pozisyondaydı. Pozitif bir insan olmamdan ötürü ilk etapta oldukca haşin ve gaddar olan memur kadın ile muhabbetim esnasında aslında bugünün ağustos askerlik celbi başvurularının son günü olduğunu ve askerliğin içeriğinin değiştiğini öğrendim. Tabi ki şok oldum. Pozitif bir şok. Hayatın bana oynamış olduğu tatlı bir oyun diye düşündüm sadece ve öyle düşünmeye devam ediceğim.

Sonuç olarak ; tatlı bir tesadüf ile askerlik başvurumu yapmış bulunmaktayım. Gidip çocuğu koyup geliceğim. Unutulacağım ve unutulmuş şekilde kalmaktan oldukca keskin bir hazzalacağım. Mis.

Ayrıca diğer bir husus ise ; Kpss çalışmalarına başlamış olmam. Sanırım çocuğu koyacağım ya. Benim için dua eden bir takım buldum Düzcede. Ananeden başlayan , anneye , yengelere uzanan bir ekip. Sırtım yere gelmez diye düşünmekteyim. Mis.

hedefim : Göç Uzmanlığı. İçeriği ; ülkeye kaçak yollardan giren insan evladlarını ülkelerine geri postalamak. 

Son olarak , Daft Punk.

Hiç yorum yok: