6 Nisan 2008 Pazar

bitti* şöylesi böylesi

ayı ne kadar kirliyse , armutta o kadar
uzaktır.

dedem cok ehl-i keyf adamdır. yaratırdı , satardı , sonra kendi capında mis gibi yerdi. yarattıgını keyfe bu kadar demli veren adam tanımadım. kendisi cok sevdiğim ve örnek aldığım bir insandır velakin.

sonra sonra anladım buzdolabının 2 farklı kişilik beslediğini. soğugunda sıcağı varmış ya pes!

insan evladı doyumsuz , o kadar ki ayının ulaşamadığı armutu alıyor mis gibide yiyor afiyetle.

hafiflemek sıcmaya endekslemiş bazı kurumlarda. benide sıcarken gözetleyin , bak gör nasıl havaya karışıyorum.

hava bile bazen buram buram ben kokar.

check spellingmiş , peh! yanlışımı suratıma vurmayın ulan

"ben nerde yanlış yaptım .. nerede nerede nerede?" demiş bilmen neyin sanatcısı

bazı sanatcılar orama burama hitap etmiyor değil. anneler neler doğuruyor demeden gecemicem. kutlarım hitabı iyi bilen anneleri.

futbolun artistik spor başlığı altında incelendiği bir ülkede yaşıyoruz.velhasıl ahmet cakar bizi buz patenine getir ranaları atmak istiyorum densizce.

nereye gideyim , 3 tarafım deniz. tek yön orta asya!bari at sırtında gidelim de davamızdan şaşmayalım.

aslan , kaplan diye hitap edene saygım yoktur. son okudukları kitap la fonteine'in fabllarıdır bu heriflerin. sakının.

ben bittim dememek icin duracel kullanın.özetle doğanın ve sporcunun yanındadır duracel. hatta abartıp turkcel ile tüm türkiyeyi etkisi altına almışlardır bunlar. türkiyeyi baştan sona koşmak istersen duraceli tek gecerim!

ben bittim de. hatta bende bittini varsayıp , bitiyim bitiriyim. bitti*

Hiç yorum yok: