17 Nisan 2008 Perşembe

order or empty noise

Bir bel agrısı kondu omuriliğimin son bugumune. Nese ki hala nefes alabiliyorum , kesintisiz ve özveririsiz. Falan da filan da işim yok , hersey sizin icin. Arz oluyorum burda , sizlerse yersiz bir talep. Makaraçı bir mizacınız var. Ayna ile sevişen tipleriz hepimiz. Bir egodur gider , nereye gittiğini kendi güder... Böle mevzular icinden sesleniyorum size ey okur , ey ego!
! 1 1 !
Girişe gel , gel ulan. Simdi bir insan yaratıyorum hayali mi hayali , adı Harun.

Harun senin .mına koyim. Harun girişe niye gelmiyorsun harun?!. Harun sen kocaman bir ipnesin. 3 dediğim zaman hep 1'i gösterirsin. Sen varya sen ahsın vahsın. Sana acımak istiyorum Harun! Harun anana bacına küfür etmek istiyorum hatta küfürleri reale dönüştürmek icin icim icimi yiyor. Dillenmek istiyorum Harun! Neden sindirmeye calısırsın beni ha söle ulan gavat. Nese harun seninle işim biticek, elbet biticek , sonunda bende biticem. Harun neden kacıyorsun benden. Dingil Harun , Mal Harun! Sana neden sövdümü bilmiyorum Harun , aslında seni tanıdımıda sanmıyorum. Bazen diyorum ki bu Harun cok silik bi kişilik. Öyle misin lan Harun?

Harun seni seviyorum. Yoktan vareder , siker cogaltırım Harun seni. Böyle bi değişik seviyorum seni.
Nese Harun , seninde beni sevmeni istiyorum. Şikayet etme sadece sev istiyorum. Biliyorum cok sey istiyorum fakat saygı var Harun arada saygı! Tutun ona gel bana.
Yoksun olum sen! O kadar sövdüm bi sesini cıkarmadın!
Demek yoksun he Harun?
Peki!

Hiç yorum yok: