23 Aralık 2008 Salı

Lemon!

Bilinmeyenlerin dünyasında eşiktir limon , belki hiç bilmediğim biryerde bilinmeyenlerin içinden beni çekip alabilicek elçidir sakin ve vurdumduymaz acılara karşı..
Yok olanların arasında bir savaşcıdır limon. Farketmediğimi bildiği bir anda beni ölümden döndürebilicek tek nefestir. Görmesede duymasada hiç bıkmadan durmadan yorulmadan nefes alan..
Felçli zihnimin kafeinidir limon. Usulca uzanan bir silsilenin , yokluklarla boğuşan bir bedenin aranan ve sakınılan beyin hücrelerinin galibidir. Akıp giden , hissetmeden kanım olan.

Asılsız bakışların tanrıçası..

Bilki durduğun yerde ben başlıyacağım. Fethedeceğim seni tekrar tekrar. Benim durduğumu sandığın anda tekrar vücud bulacağım cansız bedenimde. Hissettirmeden tekrar gireceğim gizli benliğine. Birgün mutlaka biz olacağız. Mutlak biz. Sen ve ben. Sormadan ve yorulmadan yolunu bulabilen iki bedevi... Aşkın iki elçisi. Arsızlıkların arasında iki vefakar limon..
Tabakaların ve yılgın çarkların yorduğu dünyanın nefesi , sevgilim! Hala canlı olduğunu hala hissedilebileceğini gösterdin bana dünyanın.
Senin ben olduğunu bildiğim , damarlarımda hissettiğim bir dünyanın varlığı. Yanı başımda , her etrafıma baktığında orda olan ve bana bakan kusursuz dünya. Sen!

Kal burda. İki dünyanın birleştiği ruhta...
Tanrıçam!


Hiç yorum yok: